باکس آفیس (Box Office)مقاله‌های سینمایی و سریالی

باکس آفیس هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۳

این هفته به بررسی باکس آفیس هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۳ می‌پردازیم. خوش بختانه این هفته فیلم‌های مورد انتظار بسیار زیادی اکران شدند و فروش شگفت‌انگیزی را هم تجربه کردند. بد نیست باکس آفیس هفته اول تیر ۱۴۰۳ را هم مشاهده کنید.

باکس آفیس هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۳

البته شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی باکس آفیس فروش هفتگی فیلم‌‌ها را به شکل دقیق‌تر مشاهده کنید. با این حال با شرح کامل فیلم‌های این هفته و میزان فروش آن‌ها با ما همراه باشید.

فیلم اول – Inside Out 2

فروش Inside Out 2

انیمیشن اینساید اوت ۲ که فروش کلی ۱ میلیارد دلار را رد کرده، این هفته در داخل آمریکا به فروش ۵۷٫۵ میلیون دلار رسید. فروش کلی این فیلم در آمریکا هم به ۴۶۹٫۴ میلیون دلار رسیده است.

فیلم دوم – A Quiet Place: Day One

فیلم A Quiet Place: Day One هفته اول اکران خودش را سپری کرد. این فیلم در هفته اول فروش ۵۲٫۲ میلیون دلار را تجربه کرد. این فیلم در ۳۷۰۷ سالن اکران شد.

فیلم سوم – Horizon: An American Saga – Chapter 1

از دیگر فیلم‌هایی که این هفته اکران شدند باید به Horizon: An American Saga – Chapter 1 اشاره کنیم. این فیلم که توسط شرکت برادران وارنر ساخته شده فروش ۱۱ میلیون دلاری را در هفته اول تجربه کرد.

فیلم چهارم – Bad Boys: Ride or Die

فیلم Bad Boys: Ride or Die که هفته پیش در جایگاه دوم قرار داشت، این هفته با فروش ۱۰ میلیون دلاری به رتبه چهارم رسید. فروش کلی این فیلم هم ۱۶۵ میلیون دلار در داخل آمریکا است.

فیلم پنجم – Kalki 2898 AD

در باکس آفیس هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۳ فیلم Kalki 2898 AD در جایگاه پنجم قرار دارد. فیلمی که هفته اول اکران خودش را سپری می‌کند و فروش ۵.۴ میلیون دلاری را سپری کرد.

فیلم ششم – The Bikeriders

فیلم The Bikeriders

فیلم The Bikeriders که هفته دوم اکران خودش را تجربه کرد، در این هفته فروش ۳.۳ میلیون دلاری را پشت سر گذاشت. فروش کلی این فیلم در آمریکا به ۱۶ میلیون دلار رسیده است.

فیلم هفتم – The Garfield Movie

انیمیشن The Garfield Movie با گذشت شش هفته اکران به فروش ۲ میلیون دلاری در این هفته رسید. فروش کل این انیمیشن در آمریکا هم ۸۹ میلیون دلار است.

فیلم هشتم – Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes در جایگاه هشتم باکس آفیس این هفته قرار گرفت. فیلمی که فروش ۱.۷ میلیون دلاری را در این هفته پشت سرگذاشت. فروش کلی این فیلم در آمریکا به ۱۶۸ میلیون دلار رسید.

فیلم نهم – Kinds of Kindness

این هفته فیلم Kinds of Kindness که دومین هفته اکران خودش را سپری کرد، فروش ۱.۵ میلیون دلاری را کسب کرده است.

فیلم دهم – Jatt & Juliet 3

در جایگاه دهم هم فیلم Jatt & Juliet 3 قرار گرفته که هفته اول اکران خودش را تجربه کرد. این فیلم در همین هفته اول فروش ۱.۵ میلیون دلاری داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا