مقاله‌های سینمایی و سریالی

باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳

در باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ یکسری از مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۲۴ اکران شدند. فیلم‌هایی مانند Inside Out 2 و Bad Boys: Ride of Die از جمله این فیلم‌ها بودند. در ادامه به بررسی فروش فیلم‌ها در باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

باکس آفیس هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۳

باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳

فیلم اول: Inside Out 2

انیمیشن Inside Out 2 با فروش ۶۲ میلیون دلاری در زمان افتتاحیه حسابی سروصدا کرد. جدیدترین انیمیشن پیکسار که در ۴۴۴۰ سالن اکران شد.

فیلم دوم: Bad Boys: Ride or Die

فیلم Bad Boys: Ride or Die

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های Bad Boys در باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ فروش ۸٫۵ میلیون دلاری را تجربه کرد. فروش کل این فیلم به ۸۷٫۷ میلیون دلار در هفته دوم اکران رسیده است.

فیلم سوم: The Garfield Movie

فیلم The Garfield Movie

فیلم The Garfield Movie در این هفته فروش ۱٫۵ میلیون دلاری را تجربه کرد. فروش کلی این فیلم هم به ۷۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم چهارم: Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم  Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes در این هفته فروش ۱٫۳ میلیون دلاری داشت. فروش کلی این فیلم هم به ۱۵۳ میلیون دلار رسید.

فیلم پنجم: The Watchers

فیلم The Watchers با فروش ۱٫۱ میلیون دلاری در جایگاه پنجم قرار گرفت. فروش کلی این فیلم هم به ۱۱٫۱ میلیون دلار رسیده است.

فیلم ششم: IF

IF همچنان به فروش خودش در باکس آفیس ادامه می‌دهد. این فیلم هفته پیش ۱٫۰۷ میلیون دلار فروش داشت. جمع فروش این فیلم هم به ۹۸ میلیون دلار رسیده است.

فیلم هفتم: Furiosa: A Mad Max Saga

باکس آفیس هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۳

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga هفته پیش با فروش ۶۲۵ هزار دلاری مواجه شد. فروش کلی این فیلم هم ۶۱ میلیون دلار است. باید بگوییم که تعداد بیننده‌های این فیلم در هفته گذشته ۴۸ درصد کمتر از بیننده‌های هفته پیش بود.

فیلم هشتم: The Fall Guy

فیلم The Fall Guy همچنان با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شوید. فیلمی که هفته گذشته ۴۳۰ هزار دلار فروش داشت و به فروش کلی ۸۶ میلیون دلار رسید.

فیلم نهم: The Strangers: Chapter 1

فیلم The Strangers: Chapter 1 در باکس آفیس هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ به فروش ۲۶۰ هزار دلاری رسید. فروش کلی این فیلم هم ۳۳٫۳ میلیون دلار شد.

فیلم دهم: Tuesday

فیلم دهم هم فیلم Tuesday بود که این هفته ۱۱۰ هزار دلار فروش کرد. این فیلم با افزایش فروش ۱۰۰۰ درصدی در مقایسه با هفته پیش روبه رو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا