تاریخ عرضه DLC بازی Starfield مشخص شد
DLC بازی Starfield به نام Shattered Space در تاریخ ۳۰ سپتامبر عرضه میشود. همچنین یک آپدیت جدید هم به صورت رایگان از امروز برای استارفیلد عرضه شده است.
در آپدیت جدید بازی Starfield وسیله نقلیهای به نام REV-8 به بازی اضافه شده است.
بهروزرسانی رایگان ماه آگوست وسیله نقلیه زمینی REV-8 را معرفی میکند. REV-8 به بازیکنان آزادی میدهد تا مرزهای جدیدی را کشف کنند و به ارتفاعات جدیدی در کروز شخصی خود دست یابند.
REV-8 با یک برجک نصب شده، زره برای محافظت بیشتر هنگام رانندگی، فضایی برای یک همراه و تقویتکنندههایی برای پوشش سریعتر مسافت یا فرار از شرایط سخت تجهیز شده است. تقویتکنندهها حتی میتوانند به سواری یک جهش اضافه کنند، به بازیکنان اجازه میدهند از طریق هوا پرواز کنند و به مناطقی برسند که قبلاً رسیدن به آنها بسیار سختتر بود.
برای راهاندازی REV-8، به یک تکنسین خدمات کشتی مراجعه کنید تا ماژول وسیله نقلیه را نصب کند. پس از نصب این ماژول بر روی کشتی مورد نظر، REV-8 بهطور خودکار در خارج از کشتی، در هر جایی که بازیکنان فرود بیایند، مستقر خواهد شد.
همچنین در بهروزرسانی ماه آگوست، تنظیمات نمایش جدیدی برای Xbox Series S ارائه شده است که از تنظیمات موجود در Xbox Series X تقلید میکند.
تنظیمات جدید:
- هدف نرخ فریم – اکنون میتوانید بین نرخ فریم 30، 40، 60 یا بدون محدودیت روی نمایشگرهای VRR انتخاب کنید. اگر نمایشگر VRR با نرخ 120 هرتز ندارید، همچنان میتوانید بین 30 یا 60 انتخاب کنید. هنگام انتخاب 60 در یک نمایشگر غیر VRR، ممکن است گاهی اوقات پارگی تصویر رخ دهد.
- اولویت – اکنون میتوانید بین کیفیت بصری و عملکرد اولویتبندی کنید، در حالی که سعی میکنید نرخ فریم هدف را حفظ کنید. اگر نرخ فریم هدف 60 یا بالاتر را انتخاب میکنید، توصیه میکنیم این گزینه را به عملکرد تغییر دهید. اولویتبندی کیفیت بصری، بالاترین وضوح را حفظ کرده و جزئیات کامل را برای جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت نگه میدارد. اولویتبندی عملکرد، وضوح داخلی و جزئیات جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت را کاهش میدهد. هر دو حالت ممکن است هنگام سنگین شدن صحنهها یا اکشن، وضوح داخلی را بهصورت دینامیک تنظیم کنند. هنگام تغییر بین حالتها، مشاهده خواهید کرد که نورپردازی بهطور موقت تغییر میکند تا سیستم با حالت جدید سازگار شود.
- VSync – اکنون میتوانید VSync را روشن یا خاموش کنید. انتخاب خاموش، فریمهای بازی را از نرخ تازهسازی مانیتور جدا میکند و ممکن است منجر به پارگی تصویر شود. روشن کردن آن، نرخ فریم را با نرخ تازهسازی مانیتور همگامسازی میکند و از پارگی تصویر جلوگیری میکند، اما تعداد فریمها را محدود میکند.