اخبار بازیبازی

۱۰۰ میلیون بازیکن برای Battlefield جدید

براساس گزارشی مفصل از Ars Technica، مدیران اجرایی شرکت EA هدفی بسیار بلندپروازانه برای نسخه بعدی سری Battlefield تعیین کرده‌اند؛ دستیابی به ۱۰۰ میلیون بازیکن برای Battlefield جدید . اما این هدف، به گفته منابع ناشناس درون استودیو، از نظر بسیاری از توسعه‌دهندگان دور از واقعیت تلقی می‌شود.

الهام از موفقیت رقبای بتل رویال


در این گزارش آمده که این عدد تا حد زیادی تحت تاثیر موفقیت بازی‌های رقیبی چون Call of Duty: Warzone و Fortnite انتخاب شده است. یک منبع گفته:

«بدیهی‌ست که Battlefield تاکنون هرگز به چنین عددی نرسیده.»


و منبعی دیگر تاکید کرده:


«در همان بازه زمانی Battlefield 2042 تنها به ۲۲ میلیون بازیکن رسید.»

برای مقایسه، Warzone در آوریل ۲۰۲۱ (یعنی حدود یک سال پس از عرضه‌اش در مارس ۲۰۲۰) توانست به عدد ۱۰۰ میلیون بازیکن برسد. همچنین، طبق مصاحبه‌ای که سال ۲۰۱۸ در Wall Street Journal منتشر شد، Fortnite توانسته بود بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را جذب کند.

شک و تردید درون تیم DICE


براساس این گزارش، اعضای قدیمی‌تر استودیو DICE که سابقه بیشتری در مجموعه Battlefield دارند، نسبت به این هدف خوش‌بین نیستند. یکی از آن‌ها گفته:

«هیچ‌کدام از تحقیقات بازار یا کیفیت پروژه‌های ما نشان نمی‌دهد که به چنین عددی نزدیک شویم.»

شکست Firestorm و امید به نسخه جدید

بازی بتلفید جدید


در این مقاله همچنین اشاره شده که حالت بتل رویال بازی Battlefield V با نام Firestorm، به هیچ‌وجه انتظارات EA را برآورده نکرد. در مقابل، بازی‌های رقیب همچنان جامعه‌ بازیکنان خود را حفظ کرده‌اند.

با این حال، گزارش نشان می‌دهد که مدیران EA دوباره قصد دارند روی فرمت بتل رویال سرمایه‌گذاری کنند و امیدوارند اینبار بتوانند توجه بازیکنان را جلب کنند و به ۱۰۰ میلیون بازیکن برای Battlefield جدید برسند.

لو رفتن اطلاعات از نسخه آزمایشی


در حال حاضر، نسخه جدید Battlefield در مرحله Closed Alpha قرار دارد؛ اما این مانع از درز اطلاعات نشده است. اطلاعاتی درباره‌ حالت Rush، بخش تک‌نفره کمپین، اسلحه‌ها و یک مد بتل رویال فاش شده‌اند.

اگر این نسخه موفق شود اهداف تعیین‌شده توسط مدیران EA را برآورده کند، بدون شک پرمخاطب‌ترین نسخه Battlefield تا به امروز خواهد بود ولی این‌که واقعا بتواند به چنین موفقیتی برسد، هنوز جای تردید دارد.

Solid Snake

سالید اسنیک (Solid Snake) شخصیت اصلی و یکی از مهم‌ترین قهرمان‌های مجموعه بازی‌های Metal Gear است که توسط هیدئو کوجیما خلق شد. او یک سرباز افسانه‌ای و مامور عملیات مخفی است که در بیشتر بازی‌ها وظیفه دارد وارد پایگاه‌های دشمن شود، سلاح‌های هسته‌ای یا ماشین‌های جنگی غول‌پیکر به نام Metal Gear را نابود کند و جلوی تهدیدهای جهانی را بگیرد. چند نکته مهم درباره‌ سالید اسنیک: نام واقعی‌: دیوید (David) سازنده‌: کلون ژنتیکی بیگ باس (Big Boss)، یکی از بزرگ‌ترین سربازان تاریخ در داستان بازی. ویژگی‌ها: مهارت فوق‌العاده در مخفی‌کاری، تیراندازی، بقا و استفاده از تجهیزات. شخصیت: کم‌حرف، خونسرد، ولی بسیار هوشمند و با اراده. اولین حضور: بازی Metal Gear (سال 1987) معروف‌ترین حضور: Metal Gear Solid (سال 1998 به بعد) که باعث شهرت جهانی او شد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، سالید اسنیک ترکیبی از جیمز باند، رامبو و یک نینجای مدرن است. با این تفاوت که همیشه در سایه حرکت می‌کند و کارش نجات جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا