اخبار بازیبازیتریلر بازی

بازی هیلو جدید با Unreal Engine 5 ساخته می‌شود

ایکس باکس گیم استودیوز به همراه استودیوی 343 Industries اطلاعات جدیدی از بازی هیلو جدید منتشر کردند. در ابتدا باید بگوییم که نام استودیوی 343 Industries به Halo Studios تغییر کرد. همچنین مشخص شد که از این پس تمام نسخه‌های بعدی سری بازی‌های هیلو با Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند.

بازی هیلو جدید با Unreal Engine 5

سری بازی‌های هیلو قبلا با موتور بازی‌سازی Slipspace Engine ساخته می‌شد که نیاز به یک تیم بسیار بزرگ برای ساخت بازی داشت.

رییس استودیوی Halo Studios می‌گوید:

اگر بخواهیم Halo را واقعاً بررسی کنیم، دو فصل کاملاً متمایز وجود داشته است:

فصل ۱: Bungie.
فصل ۲: 343 Industries.
حالا، فکر می‌کنم ما با مخاطبی روبرو هستیم که مشتاق محتوای بیشتری است. بنابراین، ما فقط قصد نداریم کارایی توسعه را بهبود ببخشیم، بلکه می‌خواهیم دستورالعمل ساخت بازی‌های Halo را تغییر دهیم.
پس امروز، فصل جدیدی را آغاز می‌کنیم.

او در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید:

ما باور داریم که عادات مصرف بازیکنان تغییر کرده است—انتظارات از اینکه چقدر سریع محتوای آن‌ها در دسترس باشد. در بازی Halo Infinite، ما در حال توسعه یک فناوری بودیم که قرار بود ما را برای آینده و بازی‌های همزمان آماده کند.

مدیر ارشد عملیات Halo Studios، Elizabeth van Wyck، افزود:

روشی که قبلاً بازی‌های Halo را می‌ساختیم، لزوماً برای شیوه‌ای که می‌خواهیم بازی‌ها را در آینده بسازیم، به‌خوبی کار نمی‌کند. بنابراین بخشی از بحثی که داشتیم این بود که چگونه به تیم کمک کنیم تا روی ساخت بازی‌ها تمرکز کند، نه ساخت ابزارها و موتورهای بازی‌سازی.

پذیرش Unreal Engine 5 همچنین به Halo Studios این امکان را می‌دهد که بازی‌هایی با تمرکز بیشتر و مطابق با نیازهای طرفداران بسازند، حتی ایجاد چند بازی مختلف به‌طور همزمان را نیز فراهم کند.

کارگردان هنری Halo Studios هم می‌گوید:

با کمال احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریباً ۲۵ سال قدمت دارند. اگرچه 343 Industries به‌طور مداوم در حال توسعه آن بوده است، اما جنبه‌هایی از Unreal وجود دارد که Epic مدتی است در حال توسعه آن‌هاست و ما در Slipspace به آن‌ها دسترسی نداشتیم—و تلاش برای بازتولید آن‌ها به زمان و منابع بسیار زیادی نیاز داشت.

یکی از اصلی‌ترین اهداف ما این است که دنیای خود را گسترش دهیم تا بازیکنان بتوانند با عناصر بیشتری تعامل داشته و تجربه‌های متنوع‌تری کسب کنند. فناوری‌های Nanite و Lumen (تکنولوژی‌های رندرینگ و نورپردازی Unreal) این امکان را به ما می‌دهند که این کار را به روشی انجام دهیم که صنعت تا به حال شاهد آن نبوده است. برای ما به عنوان هنرمندان، انجام این کار واقعاً هیجان‌انگیز است.

برای نمایش اینکه آینده Halo چگونه خواهد بود، استودیوی Halo پروژه‌ای به نام Project Foundry ایجاد کرد. این پروژه نه یک بازی است و نه یک دموی فنی، بلکه به‌عنوان یک کاوش در امکانات بازی Halo در Unreal Engine 5 عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان ابزاری آموزشی برای نشان دادن نحوه دستیابی به آن.

در گذشته، وقتی این نوع کارها در صنعت انجام می‌شد، ممکن بود شامل مقدار زیادی فریب و جلوه‌های ظاهری باشد. گاهی بازیکنان را به سمت انتظاراتی هدایت می‌کرد که تصور می‌کردند قرار است چیزی را تجربه کنند، اما در نهایت چیز دیگری اتفاق می‌افتاد. فلسفه Foundry کاملاً مخالف این رویکرد است.

همه چیزهایی که ساخته‌ایم بر اساس استانداردهایی ساخته شده که برای آینده بازی‌هایمان به آن‌ها نیاز داریم. ما به‌طور کاملاً آگاهانه از ورود به قلمرو دموهای تکنولوژی خودداری کردیم. ما چیزهایی را ساختیم که واقعاً به آن‌ها باور داریم، و محتوایی که ساخته‌ایم—یا حداقل درصد زیادی از آن—در آینده می‌تواند در هر بخشی از بازی‌های ما مورد استفاده قرار گیرد، اگر بخواهیم.

تریلر بازی هیلو جدید با Unreal Engine 5

تریلر بازی های ۲۰۲۴ را در جوی استیک مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا